
Vi glæder os til at byde dig velkommen hos KENNY ANKER Brow Studio. For at sikre den bedste oplevelse for alle vores kunder, beder vi dig læse og følge vores bookingbetingelser.
Når du booker en behandling hos os, indgår du en aftale med:
- KA Retail ApS – CVR: 43951726 (for behandlinger på Amagertorv).
- KA Retail Aarhus ApS – CVR: 44303035 (for behandlinger i Aarhus).
VILKÅR FOR AFBESTILLING
Hvis du bliver forhindret i at møde op til din aftale, skal du give besked senest 24 timer før din behandling starter. Afbestilling kan ske via:
- Online bookingsystemet (foretrukket metode)
- Telefonisk i vores åbningstid
- E-mail (kun hvis tidsfristen for aflysning i bookingsystemet er overskredet)
Afbud via SMS eller telefonsvarer accepteres ikke.
Overholder du ikke afbestillingsvilkårene, opkræves 70 % af behandlingens pris.
UDEBLIVELSE
Møder du ikke op til din behandling uden at melde afbud, opkræves den fulde pris for behandlingen.
Din første regning vil blive sendt som en MobilePay-anmodning.
VED SYGDOM
Ved afbud på grund af sygdom mindre end 24 timer før din behandling starter, opkræves 70 % af prisen.
FØR DIN BEHANDLING
Vi anbefaler, at du ankommer 5-10 minutter før din behandling.
- Hvis du kommer for sent, vil vi bestræbe os på at gennemføre behandlingen i den resterende tid. Hvis det ikke er muligt, bliver behandlingen aflyst, og du skal betale fuld pris.
- Behandlinger hos elever kan tage 15-30 minutter længere.
BEHANDLING HOS ELEV
Ved booking hos en af vores elever får du en behandling til en reduceret pris, da eleven stadig er under oplæring.
Alle elever har gennemgået den samme grundige uddannelse og træning hos KENNY ANKER, men de har naturligvis ikke den samme praktiske erfaring som vores erfarne stylister. Dette afspejles i behandlingstiden og prisen.
VORES POLITIK OM DYR & BØRN
Af hensyn til sikkerheden og vores kunder beder vi dig om ikke at medbringe dyr eller små børn i salonen.
BETALING
Vi accepterer betaling med:
- MobilePay
- Kontanter
- Kort
MANGLENDE BETALING & RYKKERGEBYRER
Hvis du ikke betaler et skyldigt beløb for en behandling, kan vi opkræve et rykkergebyr på 100 kr. pr. rykkerbrev.
- Der sendes maksimalt tre rykkere med minimum 10 dages frist mellem hver.
- Ved fortsat manglende betaling overdrages sagen til inkasso, hvilket kan medføre yderligere omkostninger.
REKLAMATIONSRET
Som forbruger er du dækket af købelovens regler for varekøb, men ikke ydelser. Det betyder, at der som udgangspunkt ikke er 2 års reklamationsret på behandlinger.
Er du ikke tilfreds med din behandling, er du altid velkommen til at kontakte os på mail@kennyanker.dk.